lördag 20 oktober 2012

På väg

Nu är det snart dags! Jag sitter på flyget ner till Amsterdam när jag skriver detta och om lite mindre än ett dygn så går starten i det lopp jag har sett fram emot nästan hela året.

Det är en ganska speciell känsla, mål och funderingar kring tider och dagsform blandas med en gnutta nervositet och massvis med förväntan och sug efter att verkligen ge järnet!

Jag har bestämt mig för att gå ut i 4:30- tempo och sedan får vi se om det håller hela vägen. Det är ett högt uppsatt mål, det inser jag. Men den träning jag har fått till har gått bra och nu får jag satsa lite!

Håll tummarna för att fot och humör håller hela vägen. Startnummer 2456 för den som blir nyfiken och vill kolla resultat.



2 kommentarer:

  1. Härligt! Lycka till!

    4:30-fart är en bra fart. orkar du hela vägen ger det sub 3:10 på maran. Om du inte fixar det hela vägen så är sub 3:15 också bra :-).

    SvaraRadera
  2. Run like you stole something!!!

    SvaraRadera