onsdag 4 juli 2012

The Transporter

Igår blev det transportlöpning för hela slanten, både till och från jobbet. Jag tror att det var bra att få till ett par lugnare pass som omväxling. Ryggsäcken gör ju också att man känner sig lätt och fin på de pass man kör utan den, det är ju som att gå ner 6kg på en gång.

Varmt, blåsigt och långsamt på Västerbron


Totalt blev det 22km i 4:55- tempo utan att det kändes det minsta tungt. Skönt!

Idag blir det vila, för jag har redan efter 2 dagar fått ihop 30km denna veckan och det är mer än jag brukar få ihop på en hel vecka annars. Men imorgon blir det intervaller!

2 kommentarer:

  1. Körde också transportlöpning till och från jobbet igår. Lugnt och fint förutom de sista km hem då jag hade ont i magen och fick takten för att komma hem fort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mikael och välkommen hit! Kul med nya bloggbekantskaper, kollade in på din blogg och ser att jag har en massa inspiration och träningsupplägg att låna. Kul!

      /Johan

      Radera