lördag 1 juni 2013

Bryter radiotystnaden för ett viktigt meddelande!


Nu ligger jag här och vilar bredvid min ingång till startfållan. Hur kunde våren gå så fort? Jag hade ju eoner av tid till mitt förfogande när jag bestämde mig för att träna till stockholm marathon!

Så blev det nu inte och träningen inför loppet idag har varit, om än väldigt rolig och givande, smärtsamt sporadisk. Ett 30k pass och ett par tvåmilare är vad jag har fått till. Snittet detta året har varit lite under 2 mil i veckan och det duger ju inte riktigt.

Men lik förbannat ligger jag här i gräset och är oerhört sugen på att springa! De få pass jag har fått till har gått väldigt bra och jag hoppas kunna få till ett bra lopp idag!

Men PB ska vi nog inte räkna med...

Lycka till alla som springer idag!

Location:Lidingövägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar